ا

  • احسانی، محمد طراحی مدل شایستگی‌های مدیران بازاریاب ورزشی (با استفاده از نظریه داده بنیاد) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 62-78]

  • ادیب روشن، فرشته تصاویر آینده سالمندان ایران با توجه به جایگاه ورزش [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 53-70]

  • اسدالهی، آمنه طراحی مدل مفهومی صنعت کالاهای ورزشی ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 184-197]

  • اسدی دستجردی، حسن بررسی آثار برگزاری رویداد ورزشی بر حمایت جامعه میزبان با نقش تعدیل‌گر مشکلات ترافیکی مطالعه موردی: لیگ ملت‌های والیبال [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 206-221]

  • اصغری، فاطمه تدوین مدل عدم تمایل به بازنشستگی ورزشی قهرمانان ورزش ملّی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 176-191]

  • اصغرپور، حسین تأثیر محیط تورمی بر درجه عبور نرخ ارز بر شاخص قیمت واردات کالاهای ورزشی ایران و شرکای تجاری [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 44-59]

  • افرینش خاکی، اکبر طراحی روابط علّی در اهداف و نقشه استراتژیک فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان با رویکرد BSC-DEMATEL [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 184-202]

  • افروزه، حکیمه برنامه‌ریزی توسعه‌ای فضاهای ورزشی استان گیلان مبتنی بر رویکرد اصلاح سرانه [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 36-50]

  • افروزه، محمد صادق شناسایی موانع مشارکت تراجنسیتی ها در ورزش با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 38-56]

  • اکبری یزدی، حسین تأثیر ابعاد بازاریابی تجربی بر تمایلات رفتاری دانشجویان هوادار لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 122-138]

  • الهی، علیرضا آیا ارزش ویژه برند تیم‌های ملی قابلیت پیش بینی رفتار خرید تماشاگران را دارد؟ مطالعه ای بر روی تماشاگران ایرانی لیگ جهانی والیبال [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 172-185]

  • الهی، علیرضا شاخص های موثر در مدل برون سپاری رویدادهای ورزشی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 168-181]

  • ایمان زاده، مسعود تدوین مدل ترغیب ورزشکاران به خرید کالای ورزشی تولید داخل [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 1-10]

  • امیری، فرزاد تحلیل راهبردی نیازهای هواداران تیم های فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 102-120]

  • امیری، مجتبی طراحی مدل شایستگی‌های مدیران بازاریاب ورزشی (با استفاده از نظریه داده بنیاد) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 62-78]

  • امینیان، مصطفی پیش‌بینی اثربخشی تیمی ورزشکاران رشته‌های ورزشی فوتبال و فوتسال بر اساس آیین‌های خرافه‌پرستی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 132-150]

  • امین طهماسبی، حمزه رتبه‌بندی تیم‌های فوتبال لیگ برتر ایران با استفاده از تکنیک‌های ANP و VIKOR در شرایط عدم قطعیت داده‌ها [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 80-94]

  • اندام، رضا مسئولیت اجتماعی فوتبال [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 108-124]

ب

  • باقریان فرح آبادی، محسن تدوین مدل عدم تمایل به بازنشستگی ورزشی قهرمانان ورزش ملّی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 176-191]

  • بجانی، ابوالفضل تحلیل نقش رنگ تبلیغات و علائم راهنمای محیطی بر رفتار بازیکنان شطرنج در سیمولتانه شطرنج [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 174-182]

  • بحرالعلوم، حسن مسئولیت اجتماعی فوتبال [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 108-124]

  • بینا، شهناز آیا ارزش ویژه برند تیم‌های ملی قابلیت پیش بینی رفتار خرید تماشاگران را دارد؟ مطالعه ای بر روی تماشاگران ایرانی لیگ جهانی والیبال [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 172-185]

  • بنسبردی، علی تأثیر موقعیت عدم اطمینان برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در هواداران باشگاه پرسپولیس(مطالعه دانشجویان دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 18-33]

  • بهرامی، شهاب نقش مدیریت خانواده و مدرسه در توسعه استعدادهای ورزشی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 94-106]

پ

  • پیمانی زاد، حسین تصاویر آینده سالمندان ایران با توجه به جایگاه ورزش [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 53-70]

  • پورسلطانی، حسین تدوین مدل عدم تمایل به بازنشستگی ورزشی قهرمانان ورزش ملّی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 176-191]

  • پورعزت، علی اصغر تصاویر آینده سالمندان ایران با توجه به جایگاه ورزش [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 53-70]

ت

  • تابش، سعید ارائه مدل پیشنهادی برای مکان‌ یابی اماکن ورزشی با استفاده از مدل تلفیقی WLC و AHP (‌مطالعه موردی: شهر تبریز) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 2-22]

  • تابش، سعید برآورد ارزش اقتصادی باشگاه فوتبال نساجی برای استان مازندران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 18-34]

  • تلخابی، علی طراحی مدل مفهومی صنعت کالاهای ورزشی ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 184-197]

ج

  • جامی الاحمدی، عبدالرحمان پیش‌بینی اثربخشی تیمی ورزشکاران رشته‌های ورزشی فوتبال و فوتسال بر اساس آیین‌های خرافه‌پرستی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 132-150]

  • جلیلی، موسی ارائه چارچوب مفهومی بلوغ مدیریت فرایندهای کسب و کار در شرکت‌های ورزشی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 24-41]

  • جورکش، سارا تدوین سناریوهای عوامل موثر بر ورزش سالمندی ایران با استفاده از نرم‌افزار سناریوویزارد [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 2-15]

ح

  • حاجی آقاپور، جواد بررسی محیط پرورش استعداد جودوکاران نوجوان کشور [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 121-130]

  • حاجی حیدری، وحید نهادینه‌سازی اقتصاد مقاومتی در ورزش ایران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 110-124]

  • حیدری نژاد، صدیقه بررسی عوامل موثر بر توسعه فیرپلی مالی در فوتبال حرفه ای ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 152-165]

  • حسیبی، شهاب تحلیل جامع آمیخته بازاریابی گردشگری ورزشی در استان گیلان با رویکرد 7 پی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 52-68]

  • حکمتی، مهلا درک تجربه زیسته زنان سرپرست خانوار از مفهوم سلامتی ناشی از مشارکت ورزشی (رویکردی پدیدارشناسانه) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 72-85]

  • حمیدی، مهرزاد آینده‌نگاری توسعه ورزش قهرمانی ایران در افق 1416 [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 84-99]

  • حمیدی، مهرزاد تأثیر احساس اجتماع برند بر حضور در ورزشگاه ‏و مصرف رسانه‌ای در تماشاگران لیگ برتر فوتبال ‏ایران: نقش واسطه‌ای ریسک ادراک شده [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 2-15]

خ

  • خبیری، محمد تأثیر احساس اجتماع برند بر حضور در ورزشگاه ‏و مصرف رسانه‌ای در تماشاگران لیگ برتر فوتبال ‏ایران: نقش واسطه‌ای ریسک ادراک شده [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 2-15]

  • خبیری، محمد طراحی مدل مفهومی صنعت کالاهای ورزشی ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 184-197]

  • خبیری، محمد شاخص های موثر در مدل برون سپاری رویدادهای ورزشی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 168-181]

  • خدادای، محمدرسول بررسی مقدماتی ساختار عاملی و هنجاریابی پرسشنامه ی بلوغ مدیریت دانش مبتنی بر استراتژی های کسب و کار [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 150-170]

  • خسروی، معصومه بررسی عوامل موثر بر رضایت‌ مندی ورزشکاران ایران: فراتحلیل مطالعات موجود [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 70-82]

  • خسرومنش، رحیم طراحی مدل مفهومی صنعت کالاهای ورزشی ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 184-197]

  • خطیبی، امین بررسی عوامل موثر بر توسعه فیرپلی مالی در فوتبال حرفه ای ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 152-165]

د

  • دستوم، صلاح طراحی الگویی برای تحلیل اکوسیستم ورزش شهروندی و برنامه‌ریزی توسعه آن (مطالعه موردی: شهر بندرانزلی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 156-173]

  • دهقان پوری، حوریه بررسی مقدماتی ساختار عاملی و هنجاریابی پرسشنامه ی بلوغ مدیریت دانش مبتنی بر استراتژی های کسب و کار [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 150-170]

  • دوستی، مرتضی ارائه مدل پیشنهادی برای مکان‌ یابی اماکن ورزشی با استفاده از مدل تلفیقی WLC و AHP (‌مطالعه موردی: شهر تبریز) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 2-22]

  • دوستی، مرتضی برآورد ارزش اقتصادی باشگاه فوتبال نساجی برای استان مازندران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 18-34]

ذ

ر

  • رجبی، حسین آینده‌نگاری توسعه ورزش قهرمانی ایران در افق 1416 [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 84-99]

  • رجبی، مجتبی بررسی آثار برگزاری رویداد ورزشی بر حمایت جامعه میزبان با نقش تعدیل‌گر مشکلات ترافیکی مطالعه موردی: لیگ ملت‌های والیبال [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 206-221]

  • رحیمی، امیر حسام نقش فرهنگ در پیش‌گیری از شرط‌بندی در ورزش [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 158-171]

  • رضایی، شمس الدین طراحی الگوی خصوصی‌سازی در صنعت ورزش ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 110-129]

  • رضایی پندری، عباس مسئولیت اجتماعی فوتبال [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 108-124]

  • رمضانی نژاد، رحیم بررسی عوامل موثر بر رضایت‌ مندی ورزشکاران ایران: فراتحلیل مطالعات موجود [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 70-82]

  • رودباری، حمید تأثیر ابعاد بازاریابی تجربی بر تمایلات رفتاری دانشجویان هوادار لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 122-138]

ز

  • زارعیان، حسین اعتباریابی الگوی رهبری 360 درجه دنیسون در فدراسیون‌های ورزشی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 140-153]

  • زردشتیان، شیرین نقش مدیریت خانواده و مدرسه در توسعه استعدادهای ورزشی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 94-106]

  • زکی زاده، سید بهادر تحلیل مسیر مولفه های موثر بر سیاست‌گذاری بدمینتون نخبۀ ایران بر اساس مدل SPLISS [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 36-51]

  • زندآگاهی، عاطفه سناریوپردازی آینده ورزش دانشگاهی ایران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 72-92]

س

  • سیدعامری، میرحسن نقش فرهنگ در پیش‌گیری از شرط‌بندی در ورزش [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 158-171]

  • سرلاب، رقیه تأثیر محیط تورمی بر درجه عبور نرخ ارز بر شاخص قیمت واردات کالاهای ورزشی ایران و شرکای تجاری [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 44-59]

  • سلطان حسینی، محمد ارزیابی عملکرد هیئت های منتخب ورزشی استان اصفهان در سال 97 با استفاده از روش فرآیندی تحلیل شبکه‌ای فازی (FANP) و تحلیل پوششی داده‌های فازی (FDEA) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 128-148]

  • سلطان حسینی، محمد شناسایی مولفه‌های مبلمان ورزشی پارک‌های شهر اصفهان: مطالعه کیفی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 140-155]

  • سلیمی، مهدی ارزیابی عملکرد هیئت های منتخب ورزشی استان اصفهان در سال 97 با استفاده از روش فرآیندی تحلیل شبکه‌ای فازی (FANP) و تحلیل پوششی داده‌های فازی (FDEA) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 128-148]

ش

  • شجاعی، وحید تحلیل جامع آمیخته بازاریابی گردشگری ورزشی در استان گیلان با رویکرد 7 پی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 52-68]

  • شیخعلی زاده، مجبوب تأثیر خصوصی‌سازی و تبلیغات بر درآمدزایی باشگاه‌های ورزشی استان اردبیل [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 188-204]

  • شیروانی، طهماسب طراحی مدل شایستگی‌های مدیران بازاریاب ورزشی (با استفاده از نظریه داده بنیاد) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 62-78]

  • شعبانی بهار، غلامرضا شناسایی راهبردها و پیامدهای توسعه هندبال جمهوری اسلامی ایران با رهیافت داده بنیاد [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 88-108]

  • شفیعی، شهرام بررسی محیط پرورش استعداد جودوکاران نوجوان کشور [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 121-130]

  • شهلائی باقری، جواد شناسایی راهبردها و پیامدهای توسعه هندبال جمهوری اسلامی ایران با رهیافت داده بنیاد [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 88-108]

ص

  • صابری، علی سناریوپردازی آینده ورزش دانشگاهی ایران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 72-92]

  • صاحبکاران، محمد علی بررسی عوامل موثر بر رضایت‌ مندی ورزشکاران ایران: فراتحلیل مطالعات موجود [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 70-82]

  • صادقی بروجردی، سعید تأثیر هیجان بر رضایت از بازی و قصد بازگشت برحسب موقعیت‌های برد و باخت در بین هواداران فوتبال [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 58-69]

  • صفاری، مرجان آیا ارزش ویژه برند تیم‌های ملی قابلیت پیش بینی رفتار خرید تماشاگران را دارد؟ مطالعه ای بر روی تماشاگران ایرانی لیگ جهانی والیبال [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 172-185]

  • صفاری، مرجان شاخص های موثر در مدل برون سپاری رویدادهای ورزشی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 168-181]

  • صفانیا، علی محمد تدوین مدل عدم تمایل به بازنشستگی ورزشی قهرمانان ورزش ملّی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 176-191]

  • صفانیا، علی محمد تأثیر هیجان بر رضایت از بازی و قصد بازگشت برحسب موقعیت‌های برد و باخت در بین هواداران فوتبال [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 58-69]

  • صفری جعفرلو، حمید رضا اعتباریابی الگوی رهبری 360 درجه دنیسون در فدراسیون‌های ورزشی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 140-153]

  • صفر علیزاده، علیرضا طراحی روابط علّی در اهداف و نقشه استراتژیک فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان با رویکرد BSC-DEMATEL [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 184-202]

ط

  • طالب پور، مهدی بررسی آثار برگزاری رویداد ورزشی بر حمایت جامعه میزبان با نقش تعدیل‌گر مشکلات ترافیکی مطالعه موردی: لیگ ملت‌های والیبال [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 206-221]

  • طالب پور، مهدی تصاویر آینده سالمندان ایران با توجه به جایگاه ورزش [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 53-70]

  • طیبی، محسن نقش فرهنگ در پیش‌گیری از شرط‌بندی در ورزش [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 158-171]

  • طهماسبی، فرامرز تأثیر مخارج دولت بر بودجه ورزشی خانوارهای ایرانی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 126-137]

  • طهماسبی شاه منصوری، حمید بررسی عوامل موثر بر توسعه فیرپلی مالی در فوتبال حرفه ای ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 152-165]

ع

  • عباسی، همایون تحلیل تماتیک عوامل موثر بر توسعه اقتصاد ورزش ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 20-35]

  • عبدالهی، سلیمان تأثیر ابعاد بازاریابی تجربی بر تمایلات رفتاری دانشجویان هوادار لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 122-138]

  • عیدی، حسین تحلیل تماتیک عوامل موثر بر توسعه اقتصاد ورزش ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 20-35]

  • عیدی، حسین تحلیل راهبردی نیازهای هواداران تیم های فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 102-120]

  • عزیزی، بهادر پیش‌بینی اثربخشی تیمی ورزشکاران رشته‌های ورزشی فوتبال و فوتسال بر اساس آیین‌های خرافه‌پرستی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 132-150]

  • عسکریان، فریبا تأثیر محیط تورمی بر درجه عبور نرخ ارز بر شاخص قیمت واردات کالاهای ورزشی ایران و شرکای تجاری [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 44-59]

  • عسکریان، فریبا تأثیر مخارج دولت بر بودجه ورزشی خانوارهای ایرانی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 126-137]

  • علی دوست قهفرخی، ابراهیم تأثیر احساس اجتماع برند بر حضور در ورزشگاه ‏و مصرف رسانه‌ای در تماشاگران لیگ برتر فوتبال ‏ایران: نقش واسطه‌ای ریسک ادراک شده [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 2-15]

  • علی دوست قهفرخی، ابراهیم طراحی مدل مفهومی صنعت کالاهای ورزشی ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 184-197]

  • علیزاده، ولی شناسایی راهبردها و پیامدهای توسعه هندبال جمهوری اسلامی ایران با رهیافت داده بنیاد [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 88-108]

ف

  • فتحی، محمد رضا سناریوپردازی آینده ورزش دانشگاهی ایران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 72-92]

  • فرجی، رسول تأثیر خصوصی‌سازی و تبلیغات بر درآمدزایی باشگاه‌های ورزشی استان اردبیل [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 188-204]

ق

  • قادری، زاهد بررسی آثار برگزاری رویداد ورزشی بر حمایت جامعه میزبان با نقش تعدیل‌گر مشکلات ترافیکی مطالعه موردی: لیگ ملت‌های والیبال [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 206-221]

  • قاسمی سیانی، مجتبی شناسایی مولفه‌های مبلمان ورزشی پارک‌های شهر اصفهان: مطالعه کیفی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 140-155]

  • قاسم نژاد، رضا شاخص های موثر در مدل برون سپاری رویدادهای ورزشی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 168-181]

  • قائم مقامی، احسان تحلیل نقش رنگ تبلیغات و علائم راهنمای محیطی بر رفتار بازیکنان شطرنج در سیمولتانه شطرنج [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 174-182]

  • قربانی، محمد حسین اعتباریابی الگوی رهبری 360 درجه دنیسون در فدراسیون‌های ورزشی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 140-153]

  • قلی پور، نگار تحلیل راهبردی نیازهای هواداران تیم های فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 102-120]

ک

  • کاشف، سید محمد بررسی مقدماتی ساختار عاملی و هنجاریابی پرسشنامه ی بلوغ مدیریت دانش مبتنی بر استراتژی های کسب و کار [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 150-170]

  • کرمی، خاطره ارزیابی عملکرد هیئت های منتخب ورزشی استان اصفهان در سال 97 با استفاده از روش فرآیندی تحلیل شبکه‌ای فازی (FANP) و تحلیل پوششی داده‌های فازی (FDEA) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 128-148]

  • کشتی دار، محمد پیش‌بینی اثربخشی تیمی ورزشکاران رشته‌های ورزشی فوتبال و فوتسال بر اساس آیین‌های خرافه‌پرستی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 132-150]

  • کشکر، سارا تحلیل نقش رنگ تبلیغات و علائم راهنمای محیطی بر رفتار بازیکنان شطرنج در سیمولتانه شطرنج [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 174-182]

  • کلاشی، مازیار تحلیل نقش رنگ تبلیغات و علائم راهنمای محیطی بر رفتار بازیکنان شطرنج در سیمولتانه شطرنج [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 174-182]

  • کهندل، مهدی تحلیل مسیر مولفه های موثر بر سیاست‌گذاری بدمینتون نخبۀ ایران بر اساس مدل SPLISS [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 36-51]

  • کوزه چیان، هاشم طراحی مدل شایستگی‌های مدیران بازاریاب ورزشی (با استفاده از نظریه داده بنیاد) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 62-78]

گ

  • گنجائیان، حمید ارائه مدل پیشنهادی برای مکان‌ یابی اماکن ورزشی با استفاده از مدل تلفیقی WLC و AHP (‌مطالعه موردی: شهر تبریز) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 2-22]

  • گنج خانلو، جعفر تأثیر مخارج دولت بر بودجه ورزشی خانوارهای ایرانی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 126-137]

  • گوهررستمی، حمیدرضا بررسی محیط پرورش استعداد جودوکاران نوجوان کشور [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 121-130]

م

  • مازیاری، محمد تأثیر احساس اجتماع برند بر حضور در ورزشگاه ‏و مصرف رسانه‌ای در تماشاگران لیگ برتر فوتبال ‏ایران: نقش واسطه‌ای ریسک ادراک شده [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 2-15]

  • محرم زاده، مهرداد تدوین مدل ترغیب ورزشکاران به خرید کالای ورزشی تولید داخل [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 1-10]

  • محسنی فر، علی برآورد ارزش اقتصادی باشگاه فوتبال نساجی برای استان مازندران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 18-34]

  • محمدی، سردار شناسایی مولفه‌های مبلمان ورزشی پارک‌های شهر اصفهان: مطالعه کیفی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 140-155]

  • محمدی عسکرآبادی، مسعود تحلیل تماتیک عوامل موثر بر توسعه اقتصاد ورزش ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 20-35]

  • مرعشیان، سید حسین بررسی عوامل موثر بر توسعه فیرپلی مالی در فوتبال حرفه ای ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 152-165]

  • میر محمدتبار، احمد بررسی عوامل موثر بر رضایت‌ مندی ورزشکاران ایران: فراتحلیل مطالعات موجود [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 70-82]

  • معماری، ژاله مسئولیت اجتماعی فوتبال [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 108-124]

  • معین فرد، محمدرضا تأثیر موقعیت عدم اطمینان برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در هواداران باشگاه پرسپولیس(مطالعه دانشجویان دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 18-33]

  • مقدسی، زیبا تأثیر خصوصی‌سازی و تبلیغات بر درآمدزایی باشگاه‌های ورزشی استان اردبیل [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 188-204]

  • ملایی سفیددشتی، افشین آینده‌نگاری توسعه ورزش قهرمانی ایران در افق 1416 [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 84-99]

  • ملائی، مینا برنامه‌ریزی توسعه‌ای فضاهای ورزشی استان گیلان مبتنی بر رویکرد اصلاح سرانه [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 36-50]

  • ملکی، محمد حسین سناریوپردازی آینده ورزش دانشگاهی ایران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 72-92]

ن

  • نادری نسب، مهدی ارائه چارچوب مفهومی بلوغ مدیریت فرایندهای کسب و کار در شرکت‌های ورزشی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 24-41]

  • نادری نسب، مهدی طراحی الگوی رقابت‌پذیری در صنعت خدمات ورزشی ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 1-17]

  • نیازی تبار، مریم مسئولیت اجتماعی فوتبال [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 108-124]

  • ناصری پلنگرد، ولی نقش مدیریت خانواده و مدرسه در توسعه استعدادهای ورزشی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 94-106]

  • ناوخاصی، جمیل تأثیر هیجان بر رضایت از بازی و قصد بازگشت برحسب موقعیت‌های برد و باخت در بین هواداران فوتبال [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 58-69]

  • نصیری، مهران طراحی الگویی برای تحلیل اکوسیستم ورزش شهروندی و برنامه‌ریزی توسعه آن (مطالعه موردی: شهر بندرانزلی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 156-173]

  • نصیرزاده، حسین رتبه‌بندی تیم‌های فوتبال لیگ برتر ایران با استفاده از تکنیک‌های ANP و VIKOR در شرایط عدم قطعیت داده‌ها [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 80-94]

  • نظری، رسول نهادینه‌سازی اقتصاد مقاومتی در ورزش ایران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 110-124]

  • نظری، رسول تدوین سناریوهای عوامل موثر بر ورزش سالمندی ایران با استفاده از نرم‌افزار سناریوویزارد [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 2-15]

  • نظری، سمانه برنامه‌ریزی توسعه‌ای فضاهای ورزشی استان گیلان مبتنی بر رویکرد اصلاح سرانه [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 36-50]

  • نظری ترشیزی، احمد تأثیر موقعیت عدم اطمینان برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در هواداران باشگاه پرسپولیس(مطالعه دانشجویان دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 18-33]

  • نقشبندی، سید صلاح الدین تأثیر هیجان بر رضایت از بازی و قصد بازگشت برحسب موقعیت‌های برد و باخت در بین هواداران فوتبال [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 58-69]

  • نقی لو، ذبیح اله طراحی الگوی رقابت‌پذیری در صنعت خدمات ورزشی ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 1-17]

  • نیکبخش، رضا طراحی روابط علّی در اهداف و نقشه استراتژیک فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان با رویکرد BSC-DEMATEL [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 184-202]

  • نمازی، مهرداد تدوین مدل ترغیب ورزشکاران به خرید کالای ورزشی تولید داخل [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 1-10]

  • نوری خان یوردی، میثم ارائه مدل پیشنهادی برای مکان‌ یابی اماکن ورزشی با استفاده از مدل تلفیقی WLC و AHP (‌مطالعه موردی: شهر تبریز) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 2-22]

  • نوروزی سید حسینی، رسول درک تجربه زیسته زنان سرپرست خانوار از مفهوم سلامتی ناشی از مشارکت ورزشی (رویکردی پدیدارشناسانه) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 72-85]

و

  • وقار، محمد صادق برنامه‌ریزی توسعه‌ای فضاهای ورزشی استان گیلان مبتنی بر رویکرد اصلاح سرانه [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 36-50]

ه

  • همتی نژاد، مهرعلی طراحی الگوی رقابت‌پذیری در صنعت خدمات ورزشی ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 1-17]

  • همتی نژاد طولی، مهرعلی ارائه چارچوب مفهومی بلوغ مدیریت فرایندهای کسب و کار در شرکت‌های ورزشی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 24-41]

  • هنری، حبیب تدوین مدل عدم تمایل به بازنشستگی ورزشی قهرمانان ورزش ملّی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 176-191]

  • هنری، حبیب شناسایی راهبردها و پیامدهای توسعه هندبال جمهوری اسلامی ایران با رهیافت داده بنیاد [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 88-108]

ی

  • یاستانی فر، ایمان نهادینه‌سازی اقتصاد مقاومتی در ورزش ایران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 110-124]

  • یوسفی، بهرام تحلیل راهبردی نیازهای هواداران تیم های فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 102-120]

  • یوسفی، بهرام نقش مدیریت خانواده و مدرسه در توسعه استعدادهای ورزشی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 94-106]